HTML

Mindennapi buzulás

Nálunk aztán röpködnek a forró tréfák!

Friss topikok

Linkblog

szerda 1

2009.02.04. 12:07 Shaugar

Tomi: viktor amikor megpillantottalak, szerelem volt első látásra!

Viktor: hát nekem is összerándult a gyomrom amikor beléptél az ajtón? Elfelejtettem mindent, kiüresedtem, de te betöltötted a lelkem. NEm tudtam gondolkodni, azóta se tudok..

Peti: és te tomi?

Tomi: igazából arra gondoltam, hogy remélem, hogy nem fogsz itt dolgozni, csak bejöttél valamiért ide.

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka meleg ratyi rezsó

A bejegyzés trackback címe:

https://zibu.blog.hu/api/trackback/id/tr57922106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása